Miért akarsz annyira beilleszkedni, mikor különlegesnek születtél?

2021. január 05. 00:13 - Crouch_15

S2 - A második felvonás, avagy fussunk neki még egyszer ennek

"Üdv a közönségnek" - szólt az előadó-felolvasó, majd lefújta a mikrofonjáról a port, ami a reflektorfényben tovaszállva a múlt megkövesedett emlékein át lágyan elheveredett a színpad peremén.

Mit tehet az ember, ha egy éve félbehagyott, vagy ha úgy tetszik, igazán el sem kezdett valamit? Újra lehet kezdeni? Érdemes vele még foglalkozni?

Sok dolog motoszkált a fejemben az elmúlt hetekben, de végül arra jöttem rá, hogy azzal együtt is hiányzik az írás, hogy napjainkra akár azt is mondhatnám, ha a dolgok szerencsésen alakulnak, rövidesen újságíróvá válhatok. Ez gyakorlatilag az egyik legnagyobb álmom, és a nehezebb napok ellenére is hiszem, hogy végül célt érhetek.

Azért fontos ezt megjegyeznem bevezetőként, mert a blog is emiatt indulhat újra még akkor is, ha tartom, nem tudom hogyan kell írni, azt pedig végképp nem, filmekről hogyan.

mountain_photography_studio_facebook_cover.png

De ha már a cím rendkívül rafináltan "tegnap láttam" lett, akkor adatik a lehetőség, hogy egy épp legutóbb megtekintett műről írjak ami felkeltette az érdeklődésem, vagy épp azokról a kedvenceimről, amikről eddig csak ismerősöknek, "nagyonkedvessrácvagyDE" típusú lányoknak, vagy anyukámnak áradozhattam.

Neked, kedves olvasó, ott a képernyő túloldalán, semmit nem tudok, és nem is szeretnék ígérni. Jön, ami bennem van, és meglátjuk mi lesz belőle.

Viszont azt tudnod kell, hogy nekem ez a dolog hiányzott, meg persze te is, még ha a "tegnap láttam" tekintetében egy lusta disznó is voltam egy amúgy teljesen őrült 2020-as évben.

Mindenre is jutott idő, csak pár dologra mégsem, ilyen volt ez a projekt is, ami csak egy a több új közül '21-ben.

Szóval, egyszerűen csak jelezni akartam, hogy újraindul a történet, és folytatólagos jelleggel érkezhetnek majd az írások.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tegnaplattam.blog.hu/api/trackback/id/tr1816372148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Miért akarsz annyira beilleszkedni, mikor különlegesnek születtél?
süti beállítások módosítása